Hoi An 25-4-2016 - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van vietnamreis2016 - WaarBenJij.nu Hoi An 25-4-2016 - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van vietnamreis2016 - WaarBenJij.nu

Hoi An 25-4-2016

26 April 2016 | Vietnam, Hanoi

Vanmorgen weer geen excursie dus wederom rustig ontbijten en hierna een massage voor ons beiden tegen een schappelijke prijs. Voor het eerst heb ik hierbij een Vietnameesje over mijn rug laten lopen. Daarna lekker zwemmen en een beetje zonnen want het is 35 graden en dan doe je niet veel. 'S-middags gaan we een kook workshop doen en nadat we de plaatselijke markt hebben gezien stappen we op een bootje en varen over de rivier naar een speciale kook studio. Een erg leuke en leerzame ervaring. We worden wegwijs gemaakt in de vietnamese keuken door een hartstikke leuke kok en eten onze brouwsels vervolgens gezamenlijk op. Terug gaan we met de taxibus want het was inmiddels laag water. Na een lekkere cappuccino in Hoi An en het ophalen van de zonnebril weer naar het hotel gewandeld. S-nachts gaat het compleet fout met de darmen en dus niet lekker geslapen in de wetenschap dat die dag weer een reisdag zou worden.

• 26 April 2016 - 22:31

Pa En Ma :

hallo wilma en henny
    even een levensteken van ons, alles nog oké hier
    we zijn jaloers op het mooie weer bij jullie, hier hagel en sneeuwbuien
    de reis is erg mooi , zoals we in de verslagen lezen
    wel wat vermoeiend soms ,al die indrukken moet je toch verwerken
    maar wel onvergetelijk, we hopen dat hen weer is opgeknapt,
    en jullie nog een mooie week hebben, gisteren was celine hier met de boys
    gezellig en vandaag bij Suzanne op de koffie nog voor haar verjaardag.
    liefs en een kus van pa en ma.