Heenreis en 1e dag Hanoi - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van vietnamreis2016 - WaarBenJij.nu Heenreis en 1e dag Hanoi - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van vietnamreis2016 - WaarBenJij.nu

Heenreis en 1e dag Hanoi

Door: Henny

15 April 2016 | Vietnam, Hanoi

Nadat wij door Suzanne en Luik heel luxe op Schiphol werden afgezet vertrokken wij met een nog onbekend gezelschap met een grote Boeing van Cathay Pacific via vlucht CX 270 voor een lange zit richting Hongkong. En ja we vlogen niet over de Oekraïne. Na 11 uur vliegen en aansluitend nog 1,5 uur naar Hanoi arriveerden we op de moderne luchthaven waar de reisleiding al op ons stond te wachten. Hendrik van Fox en een chauffeur en een gids met onuitspreekbare namen. Wilma had wel wat moeite om door de douane te komen bij de paspoortcontrole. We stapten vervolgens in een mooie bus en kregen een uitgebreide toelichting van de reisleiding. Tijdens de rit hebben we ook nog onderricht gekregen van de heimlich greep want een van de mensen verslikte zich lelijk en er ontstond wel enige paniek. Alles is echter weer in orde en nu gaan we een riksja tour maken door de binnenstad van Hanoi en vanavond een welkomsdiner. Tot later